sobota, 25 sierpnia 2018

Metryczka - kartka dla Maluszka.


Dzisiaj przychodzę na bloga z karteczką w niebieskościach.
Dla małego chłopczyka.

Jest to karteczka gratulacyjna dla rodziców i jednocześnie metryczka dla nowo narodzonego Maluszka.    Do karteczki dołączyłam stosowne życzenia i wraz z konikiem z ostatniego zdjęcia pofrunie w poniedziałek w świat.









Dziękuję za cudne komentarze pod ostatnim postem. Jesteście kochani.

Zapraszam na mojego instagrama, gdzie na bieżąco pokazuję co się u mnie dzieje
https://www.instagram.com/a_zurek_drutuje/

Pozdrawiam.            Ola.






22 komentarze:

  1. To jest piękne i niczego w tej metryczce nie brakuje. Konik świetnie się prezentuje z taką samą kokardką.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartko - metryczka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na połączenie kartki i metryczki :) Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka :), jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna metryczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Great article. I am dealing with a few of these
    issues as well..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona!
    Cudownie Ci wychodzą te metryczki a i telegramy ślubne to mistrzostwo!
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna metryczka , mam nadzieję, że mały Staś doceni jej urok, gdy podrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna metryczka, wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza metryczka! Rodzice pewnie będa zachwyceni.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from
    this website, and your views are pleasant designed for new people.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, takie jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna pamiątka Olu - precyzja wykonania w każdym calu :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ta i pamiątki z poprzednich wpisów. Oglądnęłam wszystkie z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu cudowna metryczka, wspaniala pamiatka, a karteczki slubne rewelacja ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękna i oryginalna kartka. Podziwiamy talent :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piekna pamiątka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. W piękny sposób uczciłaś moment pojawienia się Stasia na świecie. Wspaniała całość :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...