wtorek, 21 sierpnia 2018

Telegramy.


Dzisiaj przychodzę z kolejnymi ślubnymi pamiątkami.
Co ja poradzę, że lubię je robić 😃 Są chętni, którzy zamawiają je dla swoich bliskich, zatem łączę przyjemne z pożytecznym.

Pierwszy wzór powszechnie znany i pokazywany wielokrotnie.
Bardzo lubiany przeze mnie i nie tylko jak widać





Druga kartka też może wydawać się znajoma, bo wzór już tutaj pokazywałam, ale w innej kolorystyce. Tym razem było zamówienie na złoto. 
Zatem mówisz i masz.





Razem wyglądają tak



Pozdrawiam i do następnego razu 
        Ola


P.S.
zapraszam na mojego instagrama, tam co dzień coś nowego
www.instagram.com/a_zurek_drutuje/






10 komentarzy:

  1. Piękne:)))ja haftowałam drugi z wzorów z wstążeczkami i koralikami:))ale jako obraz:)nie powiem pracowity był:))ale młodzi się cieszyli i to najważniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. są tak śliczne,że trudny wybrać,która bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątki pierwsza klasa! Bardzo mi się podobają te wzory.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie,perfekcyjnie wykonane i zaprezentowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie twoje haftowane karteczki...są dopieszczone

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, jak zawsze!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne prace. Śliczne te telegramy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Some truly quality posts on this internet site, saved
    to my bookmarks.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...