czwartek, 29 listopada 2018

Ciepły komplet.


Moja Lenka, to taka typowa różowa panienka. Uwielbia róż i fiolet. Oczywiście ciuszki ma w różnych kolorach, żeby nie było zbyt nudno, ale dodatki muszą być w tych jedynie słusznych :)
Robiąc dla niej zimowy komplecik musiałam o tym pamiętać.
Włóczka jej się spodobała na tyle, że nawet poganiała mnie w tym dzierganiu.








Z końcówki wełny wydziergałam niewielki szaliczek i całość ozdobiłam metkami od rencami.pl
Zużyłam 1 motek włóczki everest
W tym roku pogoda nas rozpieszczała i komplet otulaczy dość długo musiał czekać na swą premierę, ale teraz jest bardzo lubiany i noszony (chociaż troszkę podgryza)

Dzięki za komentarze i miłe słowa.
Pozdrawiam.    Ola






10 komentarzy:

  1. Od razu zrobiło się cieplej - piękny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie przypadł do gustu ten komplecik :))
    Kolorek super, ma córcia gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny komplecik :) No i ten kolor... cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet zawsze przyzwoicie wygląda, ten jest śliczny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplecik ważne że różowa panienka zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny kolor włóczki! Całość kompletu zachwycająca!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Babcia Ola to wielki skarb!
    A młoda Dama na pewno wygląda uroczo w tych mięciutkich różach i fioletach :-)
    Pięknie dziergadełka, Olu :-)
    Serdecznie, cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...