sobota, 10 stycznia 2015

Ciepły, zimowy komplet.


Taki malinkowy komplet zrobiłam dla swojej córki.






 


Zamówiła ciepły i długi szal, a że włóczki miałam jeszcze sporo, to dorobiłam do kompletu rękawiczki,
a włóczki jeszcze zostało. Cieszę się jednak, że udało mi się uszczuplić moje włóczkowe zapasy,
bo ostatnio więcej wełny kupowałam niż wyrabiałam.

Całość powstała z Limy Dropsa.
Na szal zużyłam 5 motków i dziergałam na drutach nr 6 pojedynczą nitką. Jest dość sporym otulaczem
o rozmiarach 25 cm na 220 cm.
Rękawiczki powstały każda z 1 motka i były robione podwójną nitką na drutach nr 5. Są bardzo ciepłe.
Wzór to moja radosna twórczość, bo ja bardzo lubię warkocze, szczególnie przy grubszych włóczkach.

Zima sobie poszła, więc córa czeka na kolejne odwiedziny mroźnej pani, kiedy będzie miała okazję przetestować możliwości grzewcze szala i rękawiczek.

Przypominam o łapaniu licznika, bo wełenki na czapkę już czekają :)

Pozdrawiam gorąco i życzę słoneczka.
Ola.







29 komentarzy:

  1. Piękny komplecik- bardzo łądny odcień różowego! Córcia ma z Toba dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet. Świetny kolor i wzorek. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet w fantastycznym kolorze! I najbardziej na świecie słuszne rękawiczki;)) Tylko w takich nie marzną mi ręce:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplet Olu, kolor śliczny i ten układ warkoczy na szaliku wygląda przepięknie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet jeszcze czapki brakuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny komplet, zakochałam się w rękawiczkach. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny komplecik, a modelka widać zadowolona:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny o twarzowy komplecik. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet i mimo wszystko jak pasuje do dresowej tuniki ( szyta czy kupiona, a dzianina to pętelkowa czy drapowana bo tak ładnie się układa?) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladny kolorek i komplet, lubię takie kolory. Córcia zadowolona, widać po jej mince:) Wiesz, podobna jest do Ciebie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny komplecik i na pewno sprawdzi się jak zima wróci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet słodki jak sok malinowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplet, ja też lubię warkocze na grubych włóczkach, bo wtedy widać efekt.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu piękny komplecik ,córka musi pękać z dumy, że mama takie cudności jej zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny komplecik, delikatny odcień różu i fajnie dobrany zestaw warkoczyków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu świetny zestaw ocieplająco otulający coraz bardziej podobają mi się druty ale nie wiem czy znajdę czas i energię na powrót do nich, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny komplet, już niedługo się przyda, bo podobno zima wraca :)
    U nas, póki co, wietrzysko okropne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Solidny komplet na zimę. W takim szalu się nie zmarznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Córci : kolor piękny i splot. Żadne wiatry nie straszne w takim komplecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny komplet,może zima przyjdzie bo szkoda byłoby go nie ponosić:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękny:) warkocze, to mój ulubiony ozdobnik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplet bardzo "smaczny". Gratuluję Takiej modelki, podobna do Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały komplet ! Cudny kolor i przepiękne wzory. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kolor i świetny wzorek na rękawiczkach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyszedł ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...