niedziela, 25 stycznia 2015

Dama na urodziny.


Tym razem dla ozdobienia kartki urodzinowej wybrałam motyw pięknej pani.
Sama nie umiałam wybrać, którą damę wyhaftować. Wszystkie piękne, a jest ich sześć.

Przeglądałam kiedyś blog hubki38 i mnie natchnęło, będzie dama zielono-czerwona.
Jak pomyślałam, tak zrobiłam.










Jeszcze w trakcie haftowania Ariadna pokazała urodzinowe kartki z podobnym motywem. Czy to zbieg okoliczności, czy może trendy w modzie karteczkowej?

Bardzo dziękuję Wam za życzenia dla mojego bloga a córa za życzenia zdrówka i fajnej zabawy. Życzenia szczere, bo zabawa stódniówkowa była przednia :)

Witam serdecznie nowego obserwatora.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Cały czas jestem nimi nienasycona, dlatego proszę o więcej :)

Pozdrawiam gorąco.
Ola.




32 komentarze:

  1. Olu ! Składam od siebie najlepsze życzenia z okazji II urodzin bloga. Bardzo, bardzo też się cieszę, że studniówka Córci okazała być świetną zabawą.
    A kartka ? Przepiękna, zmysłowa kobieta za którą chciałoby się pójść i zobaczyć co się będzie działo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Cudna karteczka :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, dla prawdziwej damy:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka wyszła bardzo kobieco ;))) Urocza !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, kobiecy obrazek. Nie zabrakło nawet biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zbieg okoliczności, może nowy trend;) Ale sama przyznaj, że trudno oprzeć się tym wzorom:)
    Stworzyłaś piękną kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik Oleńko. Całość wyszła bardzo elegancko:)
    Muszę przyznać, że wzór tego haftu jest uroczy, kojarzy mi się z latami trzydziestymi::) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ażurku, gdybym nie wiedziała, że ta kartka nie dla mnie, to myślałabym, że dla mnie.;) Wzór, kolory - wszystko w moim guście. Ja też w zeszłym roku popełniłam jedną z tych dam, na kartkę dla wspomnianej Magdy - one pięknie się prezentują właśnie na kartkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kartka :-) Cudną damę na niej wyhaftowałaś - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka!!! Te koraliki dodały damie uroku i sznytu !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohoho....mega kobieco:) Udana karteczka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta dama jest cudna i piękną karteczkę stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka. Dopieściłaś ją niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny haft! Cała kartka wygląda efektownie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka i misterne krzyżykowanie. Zrobisz Olu, wszystkie panie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny hafcik z piękną damą.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to czarna magia - piękna i misterna praca :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny haft - starannie wykonany i dopieszczony:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie ją wyhaftowałaś:)pięknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny haft... dzięki niemu karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka jest niesamowicie elegancka a zarazem delikatna. Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie sądziłam, że to mnie to cudo przypadnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestem zachwycona, oczarowana, rozłożona na łopatki karteczką i tym, że o mnie pamiętałaś! Dziękuję serdecznie- te niespodziewane prezenty są chyba najlepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancka, wysmakowana ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż się chce taka damą być ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja od razu pomyślałam, że warto podjąć temat kolejnych wzorów z tej serii.
    A ta karteczka mega udana kobieca i misternie wykończona!
    Brawo ooo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...