piątek, 8 lutego 2019

Gwiazdki na drutach.


W ubiegłym roku zobaczyłam w internecie gwiazdki robione na drutach i od razu się w nich zakochałam. Okazało się, że nie są wcale trudne i robią się bardzo szybko. Zrobiłam ich bardzo dużo.     
Nie wszystkie załapały się na zdjęcia.




Te moherowe gwiazdeczki zdobiły choinki, a sznurkowe zdobią kanapy :)




Robiąc dwukolorowe gwiazdki trzeba tak dobrać nici, aby idealnie pasowały do siebie grubością. 
Moja gwiazdka różowo-szara powstała z różnych sznurków i niestety widać, że szara połówka jest delikatnie większa i się marszczy. Chciałam poprawić, ale Lenka nie chciała już jej oddać :)

Zastanawiam się, czy to już wszystko co miałam do pokazania jeszcze sprzed świąt. Chyba wszystko.    Jak mi się jeszcze coś przypomni, to uzupełnię.

Pozdrawiam.
Zapraszam na mojego instagrama - https://www.instagram.com/a_zurek_drutuje/
                     Ola.

19 komentarzy:

  1. Gwiazdki na drutach... pierwsze takie widzę, a są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gwiazdki, aż zatęskniłam za drutami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze Gwiazdki ,zaraz wpadły mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne:))ale nie mam bladego pojęcia jak się je robi:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz je widzę. Są naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne,jeszcze takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne 😘kształt idealny na poduszkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje gwiazdki :)
    Chodzą takie za mną od zeszłego roku...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie, takie ciepłe i mięciutkie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, wszystko cudne, super masz, że potrafisz sobie takie cuda wyczarować! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne! Czy robi się na 5 drutach? Jakiś link do tutorialu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można skorzystać z porad niezastąpionej Intensywniekreatywnej.
      Babojola również zrobiła tutorial. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "gwiazdki na drutach", a później już tylko działać :)

      Usuń
  12. Są cudowne, Olu. Niestety, nie potrafię drutować tak sprawnie... ale te gwiazdki podziwiam od dawna. Urzekają mnie śmietankowe zwłaszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne gwiazdki! Pierwszy raz takie widzę:)
    I małe, i duże są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazdki z cekinkami są szczególnie piękne i apetyczne, wyglądają, jak bezy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądają te gwiazdki, wzór twój? czy polecisz jakiś sklep z włóczkami online by zaopatrzyć się w dobre produkty dla początkujących?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...