wtorek, 22 stycznia 2019

Choinka 2019 - styczeń.


Wahałam się, czy brać ponownie udział w tej zabawie.
Zawsze jak w czymś uczestniczę, to w 100% chcę się wywiązać z zadania, z postanowień. Jak życie pokazało, nie udało mi się to w poprzedniej zabawie choinkowej, niestety nie w każdym miesiącu miałam co pokazać. W tym roku też zapowiada się podobnie, jednak mimo wszystko postanowiłam spróbować.        Może się uda.

W styczniu przychodzę z maleńkim hafcikiem od Permin of Copenhagen.







Zakupiłam w Hobby Studio dwa takie zestawy do przygotowania kartki i oba "połknęłam" w mgnieniu oka. Mam zatem zrobione dwie kartki na przyszłe święta :)

Tego uroczego Mikołaja z ptaszkami i chochołem zgłaszam w zabawie u xgalaktyki


Pozdrawiam
       Ola.






12 komentarzy:

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...