czwartek, 17 stycznia 2019

Słoneczne podkładki ze sznurka.


Przypomniałam sobie, że nie zdążyłam pokazać Wam zrobionych w ubiegłym roku podkładek ze sznurka. Ten piękny, energetyczny kolor zakupiłam w Mila Druciarnia i wydziergałam bardzo modne ostatnio podkładki, które idealnie wpasowały się kolorystycznie w mieszkanie Młodych 😉







Dziergałam na drutach nr 10 i zużyłam 4 motki sznurka po 100 m.
Powstały 4 podkładki w wielkości 30 cm x 40 cm i 6 podkładeczek pod kubek.

To jeszcze nie koniec mojej przygody ze sznurem.
Udało mi się zrobić poduchy, ale pokażę je może w następnym poście.

Pozdrawiam Was gorąco.
          Ola





17 komentarzy:

  1. o matko- cudniaste! Poduchy to już chyba padnę...buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak radosny kolor, że aż oczy się cieszą. Lubię sznurek i jego twory :)
    Olu serdecznie dziękuję za kartkę- przepiękną zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podkladki,swietny kolor,gratuluje i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! A jaki fajny kolor :)
    PS. Olu, kartka do mnie dotarła :D Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda ożywia całe wnętrze.
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne a kolor bardzo energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo energetyczne podkładki! W sam raz na tak ponurą zimę!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, równiutkie i taki ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!!! Bardzo podobne do moich. Tylko ja zrobiłam szare:)
    Chyba nawet w tym samym czasie robione:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i takie "ciepłe" :)
    Tęsknię za drutami. :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładki są fantastyczne. Jakby Pani mogła dodać jaką średnicę ma sznurek. Serdeczności. Beata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja, genialne podkładki. Ja to w ogóle lubię wyroby ze sznurków. :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...