wtorek, 8 stycznia 2019

Chusty



Mamy już dwa tygodnie po świętach, a ja nie pokazałam jeszcze wszystkiego co powstało w ubiegłym roku, z przeznaczeniem na święta właśnie.

Dzisiaj przychodzę z dwoma chustami. Dawno ich nie dziergałam i dlatego z wielką ochotą zgodziłam się je zrobić. Obie piękne - każda inna.

Pierwsza to "romantyczna chusta" od Dropsa. IK podsunęła nam kilka wersji kolorystycznych do wyboru i moja zamawiająca zdecydowała się na wiśnię. Chusta wyszła fantastycznie i podoba mi się tak bardzo, że mam ochotę na kolejną. Tym razem może w szarościach. Jak czas pozwoli, to z pewnością się skuszę. Wszelkie podpowiedzi co do tego jak dziergać i jak dobrać kolory można znaleźć na stronie niezastąpionej Intenrywnie Kreatywnej.
Chusta powstała z włóczki Nord od Dropsa i jest bardzo ciepła.






Druga chusta to delikatna i eteryczna mgiełka z alpaki z jedwabiem od Malabrigo. Chusta jest pajęczynką, ale daje przyjemne ciepełko. Jest prosta i elegancka a jedyną ozdobą są liście zaczerpnięte z chusty Haruni. Podoba się na tyle, że robiłam ją już dwa razy tu oraz tu.





Dziękuję, że pomimo mojej małej aktywności tutaj wciąż jeszcze mnie odwiedzacie i komentujecie :)
Pozdrawiam  i życzę udanego 2019 roku
       Ola

16 komentarzy:

  1. Piekne - szczegolnie ta druga-) marzylam i takiej w kolorze kremu do slubu... Brak kasy na rekodzielo i brak umiejetnisci sprawil, ze marzenie pozostalo marzeniem....pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie piękne, ale ta pierwsza idealna jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!! Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:))moją faworytką jest niebieska:))delikatna jak mgiełka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany,obie są pięknie i mają super kolorki. Zazdroszczę zdolności robienia na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. P R Z E P I Ę K N E !!!!!!!pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie prześliczne. Są duże, takie jak lubię i kolory urzekające, Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne chusty.Twoja Romantic pięknie wyszła, widziałam u IK ,u mnie coś się zadziało przy tych żakardach i się pofalowało i dlatego nie robiłam juz falbanki.Chusta i tak do korekty bo trudno się ją nosi,będę musiała odciąc do podstawowego koloru i coś wymyslec ,włóczkę jeszcze mam taka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne obie chusty. Pizdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwe dzieła sztuki Olu! cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie piękne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne chusty takie delikatne jak obłoczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, just wanted to tell you, I liked this post. It was practical.
    Keep on posting!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...