czwartek, 10 października 2019

Dla Ł i K


Kolejny pakiet ślubny.
Potrzebne były trzy telegramy na jedną uroczystość.

Oczywiście moja Mama wybrała ten motyw, bo za każdym razem go wybiera :)




Oczywiście ja wybrałam ten motyw, bo też go zawsze wybieram :)




Moja Córa wybrała taki nietypowy jak na ślub moty, bo lubi wzory proste i raczej nie podobają jej się pary młode na pamiątkach ślubnych





Wszystkie trzy byłyśmy usatysfakcjonowane.
A Młodzi?       Chyba też 😄

Pozdrawiam.            Ola.




12 komentarzy:

  1. Fantastyczne, pierwsza to faworyt,jakby ślub Ani i Gilberta "Z Ani z Zielonego Wzgórza".

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Młodzi, ale ja jestem pełna zachwytu . Te telegramy są rewelacyjne i miałabym problem z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásne a nápadití karty, veľmi sa mi páčia.
    Pozdravujem :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy motywy są piękne i mają to coś! Bardzo mi się podobają te telegramy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają dwie pierwsze, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne telegramy a Córy taki nietypowy ale bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka różnorodność gustów i prac. Podobają mi się wszystkie, przy tym zachwycają mistrzowskim wykonaniem i oprawą, ale moją faworytką jest ta "Twoja", chociaż podoba mi się również styl córki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiałabym wybrać, który najładniejszy - wszystkie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne "telegramy" ale ten Twój typ zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misterne Twoje hafciki zachwycają mnie nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i o to chodzi, żeby wszyscy byli zadowoleni :-))
    Karteczki są wspaniałe, a ta ostatnia bardzo mi wpadła w oko i kto wie, czy się kiedy nie zainspiruję ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...