środa, 11 września 2013

Musztarda na jesień.

Zrobiło się chłodniej, zwłaszcza rano, zatem czas wyjąć z szafy poncho.

Nie miałam jeszcze okazji  pokazać Wam tego udziergu.

Na całości robótki improwizowałam.
Dodawałam oczka wg bieżącej potrzeby.
Warkocze plotłam po swojemu.
Kołnierz można zapiąć i powstanie wtedy cieplutki golfik.

 




Poncho zostało zamówione przez córkę.
Główną wytyczną był kolor musztardowy.
Zrobiłam je z włóczki Polo na drutach nr 5. Zużyłam ok. 550 g.
Resztka z motka starczyła na maleńkie mitenki.




Córka zadowolona, a o to przecież chodziło.

Przypominam o mojej zabawie.
Kto się jeszcze nie zapisał, to biegusiem :)

Pozdrawiam cieplutko, bo na dworze chłodek.
Ola.



30 komentarzy:

  1. Wow! I wzór, i kolor, i wykonanie - mistrzostwo!
    Wcale się dziwię zadowoleniu córki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Jestem pełna podziwu - wyszło idealnie.
    No i ten kolor...
    A mitenki słodkie z tymi ślicznymi pomponikami. Bardzo podoba mi się ten komplet.
    A swoją drogą ja również próbuję zrobić ponczo dla siebie, ale korzystam z gotowego wzoru.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. OLU ... jak na improwizację - efekt WOW !!! Fotki córci mówią same za siebie ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita improwizacja :) Piękny kolor i cudne wykonanie :) Kolejne Twoje cudeńko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplecik, pięknie zrobiony i ciekawy kolor, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudne jest, przydałoby mi się bardzo, bo strasznie zimno sie zrobiło.
    Mitenki do kompletu super, szczególnie pompony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten TWój udzierg :)
    Świetny warkocz i ten golf... i można siedzieć i czytać... i jest ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe te Twoje warkoczyki. Mitenki są super i te pomponiki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne bardzo: kolor, wzór i całość ! A rękawiczki bomba ! I jeszcze piękny ma córcia' makiniur' / tak mówiła moja jak była mała/ :-)
    Buziaki.
    Ps. Dziękuję Olu za zaglądanie do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym była zadowolona.Improwizuj częściej, bo bardzo ciekawie wyszło. Nie ma przerostu formy nad treścią. Warkocz jest wspaniałym dekoracyjnym elementem i dobrze, że na tym poprzestałaś. A kołnierzyko-golf sprawdza sie wspaniale, bo taki mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplet
    kolor też mi się bardzo podoba
    super

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję świetnej improwizacji Olu!!! Marzę, że kiedyś też będę potrafiła zaimprowizować :) Kolor będzie bardzo modny w tym sezonie podobno. Na pewno będzie robić furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to jest improwizacja to Ci powiem ,że WIELKA!tO ZNACZY BARDZO UDANA! pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne poncho i ciekawie z tym golfikiem wyszło... Mitenki dopełniają całości... marzy mi się by usiąść z drutami lub szydełkiem i móc po improwizować i aby z tego nie wyszło coś co nadaje się tylko na ściereczkę do butów:(

    OdpowiedzUsuń
  15. super komlet wydziargałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności!!! też by mi się podobało...
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, urocze ponczo. W zestawie z mitenkami wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały komplet, piękny kolor. Jak na improwizację to bardzo udane dzieło.Wykonanie perfekcyjne. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To teraz żadne chłody nie będą jej groźne:) Śliczny zestaw:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te Twoje "po swojemu" wygląda strasznie profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, przydałoby mi się takie na jesienne spacerki :) Lubię nosić ponczo, zwłaszcza takie, co fajnie szyję otula, a Twoje musztardowe dla takiego rudzielca, jak ja, byłoby w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ śliczna! Do tego w moich kolorach, gdybym mogła to bym zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny komplet! Idealny na chłody!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne i wygląda na bardzo cieplutkie. Przyda się na jesienne chłody. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma to jak robić po swojemu,wtedy wychodzą naprawdę piękne rzeczy.Ponczo na jesienne chłody wygląda bardzo ładnie,idealne dla młodej dziewczyny no i w komplecie mitenki,teraz chłody już nie są straszne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bajeczny, cieplutki zestawik i ten kolor :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny komplecik - ponczo urocze i w takim cudnym kolorku :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...