niedziela, 8 września 2013

Entrelackowa chusta.

Przyszła pora, by pokazać coś robionego na drutach.
Nie jest to może zbyt oryginalne z mojej strony, ale robię to co potrafię.
Chusta z cieniowanej włóczki robiona wzorem entrelack.













Kolorki jak dla mnie idealne, ale zdaję sobie sprawę, że nie każdemu będą pasowały. Można wtedy chustę sprezentować.
Nie będę się gniewać.
Robiąc na drutach nr 5 zużyłam dokładnie cały motek włóczki Angora special Alize.
Chciałam dookoła obrobić wzorem francuskim, ale wełenki starczyło tylko na szydełkowe półsłupki.
Chusta jest lekka, miękka i ciepła.
Dorzucam ją do mojej rozdawajki.

Dziękuję wszystkim za miłe słowa pozostawione pod ostatnimi postami.
Jesteście super !

Miło mi, że ciągle przybywa obserwatorów. Witam serdecznie :)

Buziaczki.  Ola.

26 komentarzy:

  1. Jeszcze tej techniki nie opanowałam, a chusta ładna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta cudna,kolory ummm bajka,czuje się to ciepło bijące od niej,idealna na chłodne dni,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu Twoje chusty mnie zniewalają :) Uwielbiam je :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna chusta, a kolorki niesamowite, moje ulubione :). bardzo mi si epodoba, az pokazalam mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta,wzorek fajnie wygląda,bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna a kolorki jak dla mnie idealne. Wkrótce będzie bardzo przydatna na jesienne chłody. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta :-) Kolory cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta, nigdy takiej nie robiłam, a podoba mi się bardzo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kolory! Nic tylko zaszyć się na kanapie z dobrą książką i otulić tym cudem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet na zdjęciach widać, że jest niebywale mięciutka i przyjemna - chyba każdy by się chciał nią otulić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rety jakie cudo! Piękny wzór i kolorki:), szkoda, że tak nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow, mam chrapkę na taką chustę :) Jakoś przymierzałaś się, żeby kolory ładnie się zamykały w kwadratach? Cieniowana włóczka jest do entralaca idealna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory! Ja niby coś tam na drutach zrobić umiem, ale techniki enterlakowej zupełnie nie ogarniam, mam wrazenie że to jakieś czary-mary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta! Włóczka idealnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!podziwiam umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Podziwiam Cię za chustę entrelakiem. Ja chyba nie dałabym rady ;) Jak dla mnie jest mocno wymagający, wcale nie jest zwykły! Super by było ją wygrać, nie powiem :) Kolorki moje no i nie mam jeszcze żadnej chusty, to by była moja pierwsza w życiu :) Czas pokaże... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna chusta! Ja takim sciegiem robilam kiedys kamizelke meska w dwoch kolorach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza! To jest to co, podoba mi się w cieniowanych włóczkach.
    Super układają się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  19. entrelac,że mucha nie siada...a spróbowałaby tylko:)Piękne kolorki! Róż z szarością to jest hit!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ola! Podziwiam Cie, kiedy te wszystkie rzeczy robisz! Piekna chusta i w moich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybko u Ciebie chusty powstają, ta bez ażuru będzie ciepła i ma ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta w moich ulubionym zestawie kolorystycznym,trzymam za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna chusta w sam raz na jesienną pogodę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje kolorki ulubione, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...