wtorek, 30 czerwca 2015

Urodzinowo dla 18-stki.


Udało się.
Zdążyłam z pamiątkami na imprezkę urodzinową.
Czy ja zawsze muszę robić wszystko na styk, w pośpiechu? Nie wiem, chyba już tak mam.

Trzy hafciki z poprzedniego postu zostały wykorzystane.
Powstały trzy, różne kartki urodzinowe, dla jednej jubilatki.

Popatrzcie










Każda kartka inna, ale mój styl jest widoczny z daleka.

Niebawem kolejne pamiątki, bo hafciki czekają i terminy gonią.

Trochę mi głupio, bo czerwiec się kończy a tu czapki czerwcowej brak. Trzeba będzie się sprężyć w lipcu. No i trzeba będzie wykroić tydzień na urlop.
Ciekawe jak ja podołam ze wszystkim.
Ale co tam, damy radę !  :)

Pozdrawiam wszystkich upalnie.
Ola.




13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne karteczki- przepiękne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki prześliczne, każda ma w sobie to coś!!! a z resztą pewnie się wyrobisz bo jesteś pracusiem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki :-) Co jedna to ładniejsza :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jakoś dajemy radę, choć czas tak nam się kurczy :) Karteczki fajniutkie! I ważne, żeby mieć swój styl :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki świetne! Z prezentami ja też tak mam, że zawsze zabieram się za nie w ostatniej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki!
    Może jesienią nadrobisz te czapki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem nie da się podyskutować z czasem;))))
    Śliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki są super - jak zawsze. Gdybym miała wybierać, to babeczka jak dla mnie najsłodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki!
    Czas tak szybko goni, że nie można nadążyć - ja również odczuwam to samo.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo tak, masz swój styl, elegancki, bardzo !
    Zawsze miło sie oglada Twoje prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...