sobota, 31 października 2015

Dwunasta czapka.


Rzutem na taśmę udało mi się pokazać dzisiaj 12-tą czapkę z wyzwania czapkowego u Oli.

Inspirację  na dzisiejszy komplet zaczerpnęłam z bloga Antosi. Jej kolorystyka również bardzo przypadła mi do gustu, ale Lenka lubi róziowy, mama Lenki lubi szary, od siebie dołożyłam jeszcze żółty i biały.
Zamówiłam Baby Merino Dropsa na szalik, Merino Extra Fine na czapkę i komin, i zabrałam się za robotę. Lubię takie małe formy, bo można wnet cieszyć się efektem pracy.













I jeszcze zdjęcie z dyniami - cukierek albo psikus



Z pozdrowieniami
Ola.

Muszę dopisać jeszcze kilka słów podziękowania dla Oli za zorganizowanie tej czapkowej zabawy. Była to super mobilizacja do zrobienia czegoś nowego. Wprawdzie u mnie wszystkie czapki były raczej proste, ale robione z włóczek o różnej grubości i składzie. Mogłam dzięki temu "wybadać" włóczkę, zorientować się ile oczek potrzeba nabrać aby robótka była dobra. Można powiedzieć, że czapki, to były próbki.
Dzięki Ola !





11 komentarzy:

  1. Śliczne te dziecięce czapeczki w pięknych pastelowych kolorach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów, uroczy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny komplecik Olu. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet, bardzo fajne zestawienie kolorów i jak zwykle, Właścicielka uroczo go prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplet :-) Śliczne kolory i cudowne pompony :-)
    Doskonale pasuje do właścicielki :-)
    Gratuluję wytrwałości w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wykonania 12-tu czapek. Lenka prawie na każdy spacer może wyjść w innej. Bardzo ładny zestaw kolorystyczny zastosowałaś w tym komplecie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielka! Dwanaście czapek , o różnych wzorach i kolorach to dopiero samozaparcie i sztuka:)
    Ostatnia równie piękna i cudnie w niej małej modelce:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni komplet jest prześliczny a i kolekcja czapek super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik, a i Modelce bardzo przypasował jak widać na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplet :)) Pięknie kolory ze sobą współgrają :)) Cała kolekcja czapek imponująca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...