czwartek, 11 sierpnia 2016

Para Młoda.


Witam wszystkich zaglądających, gorąco dziękuję za komentarze - ślad, który po sobie zostawiacie.

Dzisiaj znowu pojawiam się z pamiątką ślubną.
Wzór bardzo przeze mnie lubiany i bardzo chętnie wybierany do haftu.
Tym razem był nie lada wyzwaniem, ponieważ wybrałam bardzo drobną tkaninę - Flobę 25ct
i haftowałam 1 niteczką muliny DMC.
Popatrzcie












W trakcie roboty są następne pamiątki . Idzie szybko, bo mam pomagierów :)


Niebawem zaczynam urlop i zaklinam pogodę.
Oby tylko nie padało.

Pozdrawiam        ........ Ola ..........




20 komentarzy:

  1. Przepiękna pamiątka, super oprawa, ekstra pomysł ze wstążkowymi dodatkami! pozdrawiam ciepło! ps życzę udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wprost doskonała! Pozdrowienia z Białorusi)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest przepiękna, urzekła mnie niesamowicie, chyba jeszcze nie widziałam takiego wzoru, szkoda że nie ciut wcześniej, bo jestem akurat po takiej uroczystości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda na takiej drobnej tkaninie! Ja robiłam na Aidzie 14ct i jest różnica,wolę bardziej zbite materiały. Dla mnie wyzwaniem było zwijanie różyczek z tasiemek;) Świetny haft,ślicznie oprawiony. Super pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny haft! Pamiątka na całe życie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, wzór sprawdzony, uroczy, w jedną nitkę jeszcze delikatniejszy.Pogodę powinnaś mieć dobrą na urlopie,przecież cały sierpień nie może być mokry, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale ci wyszła ta pamiątka! Ja zresztą uwielbiam ten wzór i dawno go już chciałam zrobić, ale nie mam dla kogo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft. Piękna pamiątka.
    Pozdrawiam i życzę udanego urlopu
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny obrazek, a ile w nim różnych technik :) Wyhaftowanie napisu złota nitką pewnie nie było zbyt łatwe... Miłego urlopu i ładnej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka!!!Miłego urlopu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sypnęłaś maczkiem, Olu! Wcale się nie dziwię, że często wybierasz ten wzorek, bo jest świetny :)
    Dobrej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna pamiątka ślubna :) bardzo fajny wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzowskie wykonanie i cudna pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiątka jest naprawdę przepiękna. Kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  15. You need to be a part of a contest for one of the highest quality websites
    on the internet. I will highly recommend this web site!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...