czwartek, 8 grudnia 2016

Szydełkiem robione.


Zasypało śniegiem.
Podobno nie ma identycznych płatków śniegu. Moje gwiazdki też się różnią między sobą.
Niektóre niby takie same, ale się różnią - jak to przy ręcznej robocie.
Gwiazdek jest 53 sztuki. Na razie. Coś mi się wydaje, że nie wystarczy.







Obok gwiazdek powstały jeszcze aniołki.
Duże - 4, średnie - 4, małe - 3 i 1 malutki.







Powstały również zawieszki okienne - sztuk 6 :)








Tak się zastanawiam, czy to już hurt ? :)

U mnie ciasto piernikowe już odpoczywa. Zapach roznosi się po domu. W sobotę pierniczki będą się wypiekać.
Czuć już święta.

Pozdrawiam
          Ola


21 komentarzy:

  1. Cudne, prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te ozdoby! Wydziergałaś sporo, ale za to jaki efekt!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale produkcja!!! Jesteś niesamowita! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ależ ogrom pracy. bardzo podobają mi sie zawieszki w okno ze świecą. Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda pokazujesz.I jak ich dużo.Urzekły mnie zawieszki w okno.Muszę o takich pomyśleć.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola, toż to u Ciebie jakaś manufaktura tych cudeniek :) Mi pozostaje jedynie podziwiać je u Ciebie i innych osób, bo cierpliwości do szydełka zupełnie u mnie brak :) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest produkcja seryjna jak w fabryce:)
    Jeszcze Chińczyków wygryziesz ?!:)
    Wszystko piękne i w jakich ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. P R Z E P I Ę K N E !!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś :) Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  10. To już wygląda na hurt:) Zdecydowanie!
    Wszystko piękne!!! Rewelacja!!!
    Może na przyszłe święta podkradnę pomysł z zawieszkami ze świecą:)
    Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, ile czasu Ci to zajęło Olu,widzę ogrom cudeniek, a wszystkie perfekcyjnie dopracowane,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hurt na całego:) Gratuluję, bo wszystko piękne, wszystko jednakowe, jakby wyszło z jakiejś fabryki, a nie z pojedyńczego szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To juz mega hurt!!! Oniemialam z ogromu produkcji!

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, ileż tu przepięknych ozdóbek pokazano! wspaniałości wyczarowane szydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!!normalnie hurtownię otwarłaś:))))super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak u Ciebie pięknie ,świątecznie się zrobiło. Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem, jak to możliwe..... no nie rozumiem! Manufakturę założyłaś, Olu.... i jakiś sposób tajemny skrywasz na rozciąganie czasu... CUDNE I OGROM!

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie cudowny urobek. Przepiękne wszystkie te Twoje ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ilość spowodowała zawrót głowy u mnie .
    Piękne ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...