piątek, 10 lutego 2017

Misz-masz i kartka dla wędkarza.


Jak mnie tutaj dawno nie było.
Miesiąc już minął.
Przez cały czas pracowałam jak mróweczka, ale i tak nie za bardzo mam co pokazać.

Koralowy sweterek się dzierga.


Do końca zostały jeszcze rękawy. Może skończyłabym go już dawno, gdyby nie pozostałe robótki.

Zaczęłam metryczkę dla maluszka. Czas goni, ale mam nadzieję, że zdążę. Muszę zdążyć.


Szydełkiem też trochę pomachałam. Proporczyki trzeba uprać, wykrochmalić, uprasować i naciągnąć na wstążeczkę. Wówczas pochwalę się efektem końcowym.


Mam wreszcie coś co zaczęłam i udało mi się skończyć. Mogę pokazać w całej okazałości.
Kartka z haftem. Kartka na 50-te urodziny dla zapalonego wędkarza.
Niech mu się spełnią życzenia o złotej rybce :)






Na koniec pochwalę się jeszcze tym, co dostałam dzisiaj od moich koleżanek z pracy.


Ubawił mnie ten ludzik. Super jest.
Latarenka też fajna, lubię takie klimaty.

Takie okrągłe urodziny są okazją do zabawy.
Zatem będzie i zabawa.
Życie jest piękne :)

Pozdrawiam.      
        Ola.





25 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia urodzinowe! Spełnienia najskrytszych marzeń!
    Kartka jest fantastyczna! A na efekty pozostałych prac czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego Olu, niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia :) Kartka dla wędkarza: rewelacyjna, solenizant na pewno doceni Twoją pracę :) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, niech spełniają się marzenia. :))
    Kartka bardzo ładna, z pewnością jubilat będzie zachwycony.
    Ludzik bardzo pomysłowy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Prześliczna kartka, ta rybka jest tak niesamowicie urocza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie zaczyna się po 50 :) Spełnienia marzeń Olu !!!
    A Twoje hafty jak zwykle piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i dużo,dużo zdrowia:)Przepiękne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, Wodniki górą! Wszystkiego najlepszego w zdrowiu. Piękny wiek, chciałabym mieć znów tyle lat co Ty:) Ja jestem juz w klubie 60+ he, he!
    Hafcik wędkarski cudny, na pewno obdarowany sie ucieszył. Bo ja na jego miejscu zachwyciłabym się. Wiesz, kiedys łowiłam ryby z moim Tatą. Teraz to tylko karmię ryby.
    Serdecznosci zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na Urodzinki!
    Ciekawie się zapowiadają nowe robótki, a kartka dla wędkarza - cudna:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pół wieku,to przełomowe urodziny. Wszystkiego najlepszego!!! Prezent świetny dostałaś i kartka dla wędkarza wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za życzenia.
    Wszystkim razem i każdemu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace wspaniale się prezentują...ale karteczka to mistrzostwo, jest fantastycznie pomyślana i wykonana, bomba!!!! Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne prace! Masz talent i świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu przede wszystkim 101 lat :* zdrowia i spełnienia
    wszystkich Twoich marzeń :)
    Prezencik super i życzę udanej imprezki urodzinowej ;)
    A kartka dla wędkarza extra mimo , że wędkarzem ,
    wędkarką nie jestem to mnie oczarowała bardzo :)
    Buziaki i pozDrawiaM ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne życzenia urodzinowe! Niech spełniają Ci się marzenia! Piękną kartkę dla wędkarza stworzyłaś! Haft z dzidzią też pięknie się zapowiada! A ludzik z rękawiczki jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak Olu - i jak przyłączam się do życzeń. Tyle jeszcze wyzwań przed Tobą- żeby ciągle Ci się chciało😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Prace piękne! Wszystkiego najlepszego "mróweczko" !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego Olu!!! Spełniania marzeń (nie "spełnienia" ;-)) i tylko dobrych ludzi wokół siebie!!!
    A prace cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! <3 Pracujesz jak mróweczka, kartka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego, piękna metryczka powstaje a kardka z wedkarzem świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hi hihi i mnie ten rękawiczkowy ludzik rozbawił:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomyślności i Witaj w Klubie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne masz koleżanki i z poczuciem humoru. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo,dużo zdrowia życzę:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia - witam w klubie :) Bardzo podoba mi się kartka dla wędkarza, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...