sobota, 14 stycznia 2017

Hafciki w gwiazdkowym klimacie.


Dziękuję za tak liczne , pozytywne komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że haftowana bombka również Wam przypadła do gustu. Zdaję sobie sprawę, że to żadna moja zasługa, bo przecież piękny wzór i białe nici na lnie obroniły się same, jednak i tak czuję się mile połechtana :)

Dzisiaj pozostańmy jeszcze na chwilę w świątecznej atmosferze.
Mam do pokazania takie maleństwa, które są do wykorzystania na później. Planuję użyć ich do zrobienia karteczek. W grudniu będą jak znalazł.




Hafciki wpadły mi w oko jeszcze przed gwiazdką. Łudziłam się, że dam im radę w ubiegłym roku, ale się przeliczyłam. Powstały teraz, w momencie krótkiego postoju, takiego nicnierobienia. Od jutra ruszam z większym projektem na drutach i mam małego pietra.


Dawno nie dziergałam sweterków, które w odróżnieniu od chust muszą pasować na wymiar. Trzymajcie kciuki. Mam zamiar wyjść z twarzą z tego przedsięwzięcia.

Pozdrawiam

        Ola





22 komentarze:

  1. Przepiękne hafciki, zwłaszcza te z ramkami mają w sobie to "coś" - piękne karteczki z nich powstaną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne hafciki, też mi się spodobały.:)Sweter będzie w pięknym kolorze, na pewno ci wyjdzie wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu same cudeńka :)
    Powodzenia ze sweterkiem - nie mam wątpliwości, że będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te wzorki, też miałam je w planie i na pewno wyszyję. Wyszły Ci pięknie, już wyobrażam sobie karteczki z nimi. Nadają się idealnie :-)
    Trzymam kciuki za projekt, ale jestem spokojna o to, że sobie poradzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocze są te hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki są przeurocze, trzymam kciuki za sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki są przeurocze i trzymam kciuki za sweterek .:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne:))a ja tam dopatrzyłam dwa krasnale niosące choinkę,to też Twoja robota???

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, śliczne są te hafciki, bardzo delikatne. Podziwiam cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze są te maleństwa :)Nowy projekt z pewnością będzie udany, gdy Mistrz bierze się do dzieła :) Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne hafciki, niektóre sama robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafciki słodkie. U mie czekają już drugi rok na wyhafcenie. Słodki kolorek włóczki. Zaciekawiłaś mnie tym większym projektem.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafciki są urocze. Ciekawa jestem,na jaki sweterek wykorzystasz tę koralową włóczkę Olu.Zostałam obdarowana podobną i właśnie się zastanawiam,co w tym kolorze mogę zrobić? Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno uda się Twój nowy projekt - trzymam kciuki:))
    Hafciki niezwykłe!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj pięknie! I znów smacznie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne hafciki Olu - a ta włóczka ma cuuuuudny kolor! jestem ciekawa tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olu piękne te krzyżyki,wełenka jest cudna i ma przepiękny kolor.
    Mam dwa moteczki tej alpaki tylko ciemny róż taki amarant i nie wiem co z niej zrobić.Jest niesamowicie delikatna ,mięciutka.
    Sweterek Olu będzie wspaniały i już nie mogę się doczekać kiedy go zobaczymy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne hafciki :** Podobają mi się :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...