niedziela, 10 grudnia 2017

Szydełkowe ozdoby 2017 r.


I przyszedł czas na szydełkowe ozdoby.

Pracowałam cierpliwie szydełkiem już od miesiąca i wydziubałam sporo gwiazdek, aniołków i okiennych zawieszek. Właściwie wszystkie wzory już pokazywałam na tym blogu, ale wydaje mi się, że takie koroneczki się nie nudzą. Chyba mogę spokojnie pokazać dzisiaj tegoroczny urobek?
Zacznijmy od gwiazdek







Teraz pora na anioły







No i zawieszki - świeczki i dzwonki






I wszystko razem






Jest tego trochę, prawda?

Do świąt zostały tylko 2 tygodnie. Zaczyna się wielka gorączka, bo zostało jeszcze tyyyle do zrobienia. Nie marnuję czasu i zabieram się za igłę, bo muszę jeszcze szybciutko przygotować karteczkę dla małej dziewczynki. Ten hafcik to tak w międzyczasie od świątecznych obowiązków.

Dziękuję za przecudne komentarze pod moją oprawioną bombką.
Pozdrawiam wszystkich słonecznie.
                Ola.







25 komentarzy:

  1. zgadzam się - takie koroneczki nigdy się nie nudzą! piękne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogactwo wzorów, a wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ozdoby choinkowe wyszły spod Twoich rąk:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Podziwiam za tyle pracy włożonej w wykonanie tych wszystkich szydełkowych cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie koronki przecudne,urzekły mnie ozdoby do powieszenia w oknie.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu - przepiękne szydełkowe zawieszki! Po prostu - mistrzostwo świata!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. o matulu:))))ależ cudeńka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wykonane prace,jesteś pracowita i widać ze kochasz tę prace.Ja też trochę macham szydełkiem i drutami ale nie az tyle oczy wysiadają a szkoda bo uwielbiam takie dłubanki.Pozdrawiam zCz-wy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie tylko dzieło rąk (no i oczu),ale po prostu dzieła sztuki:-) Ilość jest niesamowita.Pierwszy raz widzę obrazki ze świeczkami. Świetne. Wyobrażam sobie choinkę w tylko takich ozdobach !

    OdpowiedzUsuń
  11. Oleńko, jesteś wielka. Mistrzostwo Twoich prac nie ma sobie równych. Śnieżynki i aniołki znam i nawet mam kilka, ale zawieszki widzę pierwszy raz. Są cudne.Kawał dobrej roboty. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ozdoby!!!! Jeśli mogę zapytać- jakim kordonkiem robiłaś,ze są takie...idealne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Użyłam kordonek MAXI.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  13. Jestem zachwycona, wiem jak wiele pracy, fakt,że z przyjemnością . Sama tez dziergam. Gratuluję, to będą piękne święta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sugerując się tytułem postu, z wielką radością czekałam aż się otworzy. No i miałam rację, ze się tak radowałam :) Przepiękne..... to mało, ale więcej słów i tak nie pokaże mojego zachwytu. Aż trudno uwierzyć, ze to efekt miesięcznego machania szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko śliczne!! widzę że nie tylko ja robiłam gwiazdki , bombki i aniołki w tym roku.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne szydełkowe prace! Jestem pod wielkim wrażeniem.Same cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  17. No szok! Kiedy to wszystko powstało! Jestem pod ogromnym wrażeniem... prześliczne ozdby, ale to dla mnie oczywiste, że co tylko pokażesz, to dech zapiera...
    Uściski, Olu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki nastrój...
    Cudne!
    Między innymi takie drobiazgi czynią święta 'magicznymi'.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się nadziergałaś! Warto było, ozdoby są przepiękne i tak jak razem wiszą dają niesamowity efekt. Takich zawieszek z dzwonkami i świeczkami nigdy nie widziałam, bardzo podoba mi się ten pomysł. Wszystko piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam tegoroczny świąteczny urobek,każda gwiazdeczka inna, produkcja masowa,a wszystko takie wypracowane,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...