czwartek, 18 kwietnia 2019

Szydełkowe ozdoby i życzenia.



Zajączki i kurki, białe i w kolorze.
Co kto woli, co kto lubi - do wyboru.

Przychodzę dzisiaj do Was, aby pokazać ozdoby jakie przygotowałam w tym roku na Wielkanoc.
Znowu szydełko górą.
Pierwsze powstały wesołe, kolorowe kurki. Na zdjęcie niestety nie wszystkie się załapały.





Wyszydełkowałam też tradycyjnie zające i kury. Z białego kordonka Maxi powstały zawieszki w okna.







Jest mi przykro, że w tym roku nie dałam rady zrobić ani jednej kartki.
Wysyłam zatem z tego miejsca życzenia dla wszystkich

Niech te święta będą pełne nadziei i wiary,
radosnych spotkań przy wielkanocnym stole,
oraz smacznego święconego jajka.

Wszystkiego dobrego

Ola





16 komentarzy:

  1. Ojej, ale Ci ciut zazdroszczę. Piękne prace. kurki kolorowe, a białe dzieła szydełkowe to pełna elegancja. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko:)dla Ciebie również radosnych świąt:))
    piękne kurki zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę!
    A prace są piękne, te kolorowe kurki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności narobiłaś. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Życzę Tobie i Twoim bliskim spokojnych i radosnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za życzenia i Tobie również Radosnego rodzinnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja życzy Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne te kolorowe kruki )
    Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, mam dokładnie tak samo. I też przykro. Ale jak się nie da, to nie i już. A wiemy, że myśli nasze dobre i życzliwe wokół krążą. Życzę Ci z serca całego: niech te Święta ubogacą Duszę i Serce na kolejne dni :-)
    Radosnego Świętowania wśród kochających, życzliwych Ludzi, Olu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zawieszki, kurki rewelacja,
    Wesołego Alleluja ,

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta minęły tak szybko, ale okres Wielkiej Nocy jeszcze trwa, więc dziękuję za życzenia i również wszystkiego dobrego dla Ciebie Olu i dla całej Twojej Rodziny!
    Szydełkowe ozdoby jak zawsze cudne i podziwiam ich wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrz, Olu, byłam tu, zachwyciłam się radosnymi, kolorowymi kurkami i białą, filetową klasyką... a zamiast wychwalić, ograniczyłam się tylko do życzeń świątecznych... Nadrabiam więc ten brak i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ozdoby. Pozdrawiam Olu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...