poniedziałek, 30 września 2019

Metryczka-karteczka



Wrzesień zaczął się jakby wczoraj a już się z nami żegna.
Czy Wam też dni uciekają tak prędko ?

U mnie sporo się dzieje robótkowo. Dużo haftuję, dziergam, pokazuję na bieżąco na Instagramie →https://www.instagram.com/a_zurek_drutuje/  Zapraszam do zaglądania.

Dzisiaj chciałam się pochwalić expresowym hafcikiem, który zamieściłam na dziecięcej karteczce-metryczce.
Ten motyw robiłam już kiedyś w wersji chłopięcej



Teraz miałam okazję zrobić karteczkę dla dziewczynki.



Moim zdaniem obie wersje kolorystyczne są równie śliczne :)


Cieszy mnie bardzo, gdy moje hafciki zamówione przez internet i wcześniej nie widziane na żywo sprostają oczekiwaniom. Zawsze staram się, aby hafcik był idealny a kartka wykonana starannie, ale gusta są różne, dlatego każdy odzew z ciepłym słowem jest jak miód na moje serce :)

Pozdrawiam jesiennie.
                    Ola.






16 komentarzy:

  1. Ach te Twoje metryczki Olu, są tak piękne,że nie mogą się nie podobać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, delikatne są te metryczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne kartki, cudowny haft. :) Czas pędzi tak szybko, dopiero co szokowałam się, że rozpoczyna się wrzesień, a już jego koniec. Wydaje mi się, że za szybko czas leci. hehehe Pozdrawiam serdecznie, pięknego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna metryczka - w obu wersjach kolorystycznych.
    Wcale nie dziwie się, że się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matryczki urocze ale kartka na ślub z panną młodą w sukience w kropki wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pamiątki dla maluszków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherné, krásne pohľadnice. A tie pasparty sú super, tie si robíte sama?
    Krása.
    Srdečne pozdravujem,
    A.

    Very beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te karteczki, takie słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i starannie zrobione hafty :) beda idealna pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki, cudnie wykonane. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne metryczki! Instagram śledzę :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie te metryczki - i dla chłopczyka i dla dziewczynki!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu, Twoje karteczki pamiątkowe nieustannie budzą mój podziw. I nie tylko mój!
    :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...