piątek, 8 lutego 2013

Dla dzieci.

Po pracowitym tygodniu należy się chwila oddechu.
Siedzę sobie przy herbatce i oglądam zdjęcia.

Wpadł mi w oko ten Aniołek.
Musiałam go Wam pokazać.
Zamówiła go moja sąsiadka dla nowo narodzonego dziecka. Na pamiątkę.

 

 
 
 Natomiast jak się urodziły moje dzieci, to zrobiłam im takie oto pamiątki

- taką dla córki
 
 - a taką dla syna
 
 Taką samą robiłam jeszcze raz dla małego Wiktorka


Tutaj lewa strona robótki

tutaj prawa

a tutaj już oprawiony obrazek

 
 
Myślę, że takie obrazki w dziecięcym pokoju fajnie się komponują i są pamiątką, do której z rozrzewnieniem się wraca.
 
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam cieplutko.  Ola. 
 

3 komentarze:

  1. ślicznie tu i będę zaglądać :) Obrazki dla dzieci są wyjątkowo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne metryczki ta z aniołem jakoś szczególnie przenosi mnie do dziecięcych czasów....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne metryczki - kolorowe i wesołe!
    A tak swoją drogą to duże te Twoje dzieci urodziły się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...