niedziela, 3 lutego 2013

Żyć się chce.

Dzisiaj słoneczko zagląda przez okno i dlatego żyć się chce.
Nastroje bardzo pozytywne.
Oto przedsmak wiosny. Narazie na mojej komodzie a nie w ogródku, ale oko cieszy.



 
Pokażę jeszcze wspomnianą kiedyś zakładkę. Też jest wesoła, zatem pasuje do dzisiejszego wpisu





 


 

 
Wykonałam haft muliną DMC. Większość moich prac wykonuję tymi nićmi. Są gładkie, nie plończą się a przede wszystkim mają połysk, który nadaje robótce elegancki wygląd.
 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Zapraszam.
 
Pozdrawiam cieplutko.  Ola.
 



 



3 komentarze:

  1. Jeszcze pokazywałam teraz małżonkowi Twoje hafciki, a tu patrzę nowy post!Zakładeczka świetna, a słońce to i u nas dzisiaj cały dzień na niebie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka, a ta żyrafka jest po prostu świetna. Taka wesoła i uśmiechnięta, podoba mi się. Jejku, a pomyśleć że niektóre zdolne osoby potrafią stworzyć "coś" z niczego. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matusiu, ależ ona piękna !!! i w stylu mojej córci, będę znowu pisać do Ciebie z prośbą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...