sobota, 23 lutego 2013

Następne chusty.

Udało mi się wreszcie zblokować moje zagadki. Narazie dwie, bo trzecia jeszcze się robi.
Myślałam sobie, że może będzie słońce i uda mi się zrobić w miarę porządne zdjęcia. Jednak pogoda nas nie rozpieszcza i niestety na słońce musimy jeszcze poczekać. Zdjęcia zatem takie jak zawsze:)

Oto piękna zielona łąka
Ten kolor bardzo mi się podoba.
Na chustę zużyłam trochę ponad jeden motek Malabrigo Babysilk Lace.
Wzór ogólnie znany i można powiedzieć, że mój ulubiony - Gail.










Teraz pokazywana już kiedyś bita śmietana. Dzisiaj wygładzona i piękna.
Włóczka to wspaniała Lace Dropsa. Zużyłam ok. 3/4 motka. Wzór "słonecznikowy".
Łatwo nie było, ale się nie poddawałam i chusta jest.
Czeka teraz na swoją właścicielkę:)










Życzę udanej niedzieli.
Pozdrawiam cieplutko.  Ola

1 komentarz:

  1. Miałam nie komentować, bo nie ogarniam tej weryfikacji słownej wrrr. Ale nie mogę się powstrzymać i muszę napisać. Świetne są te chusty, szczególnie ta zielona. Uwielbiam takie ząbki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...