wtorek, 5 lutego 2013

Hasło: razempetki.

Jest hasło to musi być odzew.
Korzystając z szerokich objaśnień i filmików od Intensywnie Kreatywnej postanowiłam też przystąpić do akcji dziergania skarpet.
Z racji, że wzięłam łaciatą, kolorową włóczkę to są one bez warkoczy.
Z warkoczami będą następne, albo jeszcze następne.     Zobaczymy.

A teraz moje petki w pełnej krasie




Wykonane są z włóczki Big Fabel Dropsa. Robiłam od palcy i ważyłam włóczkę w trakcie roboty, aby w całości wykorzystać motek. Zużyłam 100 g .
Są ciepłe i wesołe.
 
Pozdrawiam:)  Ola.

2 komentarze:

  1. Bardzo wesołe, skarpety i robienie na 5 drutach jeszcze przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skarpety, widać, że cieplutkie :) I rzeczywiście wesołe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...