poniedziałek, 4 marca 2013

Włóczkowo - zakupowo.

Zacznę od powitania moich nowych obserwatorek. Witajcie. Cieszę się, że chcecie mnie odwiedzać.

Teraz zakupowo.
Zamówiłam w e-dziewiarce włóczek na kilka projektów i jeszcze ciut ciut. Dostałam od nich rabat, to kupiłam nie bacząc na koszty. A co:) Wnioskuję teraz o wydłużenie doby. Narazie tylko o 12 godz. a później się zobaczy.:)
Widzicie te ilości? Z tych motków mają powstać trzy sweterki, otulacz, cztery chusty i trzy pary skarpet. Druty i gazetka też dojechały zatem front robót zapewniony.
 
Natomiast u Moniki sprawiłam sobie prezent imieninowy



 
Bardzo mi się podoba i jestem mega zadowolona, tym bardziej, że Monika dołożyła do prezentu drugą bransoletkę
 
 
 
 
i tym sposobem córce się udało zostać jej posiadaczką:)
W kopercie znalazłam również śliczną wiosenną zawieszkę - motylka, który już zdobi mój przedpokój. Monika - wielkie dzięki.
 
Dzisiaj o zakupach, to pokażę Wam ptaszki, obok których nie potrafiłam przejść obojętnie i musiałam kupić.




Będą świąteczną ozdobą stołu, bo to pieprzniczka i solniczka:)

Wiosna puka do drzwi. Bardzo mnie to cieszy.
Zatem pozdrawiam wiosennie.   Ola.


5 komentarzy:

  1. Ale zakupy!!! Zazdroszczę!!!!A i bransoletka żmijka, czy kobra też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ proszę bardzo cała przyjemność po mojej stronie.. Gdybym tylko wiedziała, ze to na imieniniki... to dołożyło by się coś jeszcze... ;) Najlepszego Olu!!! Serdeczne pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszorki milusie , mam podobne zające, prezent elegancki, a zakupy ....Mimo, że rzadko teraz drutuję i szydełkuję, to jednak chęć miziania takiej wełenki pozostała! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dziś też dostałam podobną paczkę i taką samą gazetkę Dropsa. Jak tu nie skorzystać z takiej okazji?! Ciekawi mnie co będzie z tej włóczki Dropsloveyou.Dołączam się do życzeń imieninowych , a wężyk boski. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam żeby zrobić otulacz.
      Dziękuję wszystkim za życzenia.

      Usuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...