środa, 27 marca 2013

Wymianka.

Jakiś czas temu, no może spory czas temu :), Beata poprosiła mnie o wymiankę.
Było to dla mnie duże zaskoczenie, bo właśnie dopiero zaczynałam przygodę blogową i pokazałam niewiele moich wytworków. Jednocześnie moja próżność została połechtana:-)

Po obustronnym uzgodnieniu co i jak stanęło na tym, że ja zrobię dla Batki sweterek, a ona w zamian wyśle mi pokazywany u siebie obraz, który bardzo mi się spodobał.

Zatem ogłaszam, że sweterek został ukończony i wysłany.
Dzisiaj dostałam wiadomość, że doszedł do adresatki, i że się podoba:)
W związku z tym, że Beata niespodzianki już dostała, mogę Wam także pokazać co do Niej wysłałam:
- sweterek zrobiony wg zdjęcia, które pokazała mi zamawiająca i wg podanych przez nią wymiarów



 
- karteczkę z motywem haftu krzyżykowego

 
 - motylka szydełkowego na przywołanie wiosny

 
 
- oraz różane pachnidełko i trochę przyjemności:)


Mam nadzieję, że sweterek będzie się dobrze nosił a reszta przesyłki też odpowiednio dobrze spełni swą rolę.

A teraz zobaczcie jakie cudo trafiło do mnie.
Beatkowy Anioł malowany na desce


zdjęcie zerżnięte z bloga autorki, za jej zgodą oczywiście.
Teraz zdjęcie mojej produkcji

Z Aniołem przyfrunęło do mnie serce, które już wisi w widocznym miejscu:)


Beatko, dziękuję bardzo i również mam nadzieję, że nie będzie to nasza pierwsza i ostatnia współpraca.

Chciałam bardzo przywitać nowych gości.
Dzięki za dobre słowa - to buduje.

Przypominam o mojej zabawie i pozdrawiam.  Ola.


3 komentarze:

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...