niedziela, 10 marca 2013

Kwiatki mówią kolorem.

Jednak coś tam żyje pod śniegiem. Nawet kwitnie!
Poszłam luknąć na ogródek, a tam miła niespodzianka.
Przebiśnieg się przebił i nieśmiało kwitnie wśród wykukujących tulipanów.



Krokusiki wystawiły fioletowe główki.



 
Biały pierwiosnek próbuje się odznaczać na tle śniegu.


Największe zdumienie wzbudziły stokrotki, mizerne i wątłe, ale na różowo kwitną. Moje kwiatki:)


Pąki widać już na bzie i tawlinie jarzębolistnym.


W domu pięknie zakwitł amarylis
 
a koloru dodają 8 marcowe tulipanki


Przyroda się budzi, zatem i my też musimy nastrajać się optymistycznie.
Byle do wiosny!!!

Witam nową Obserwatorkę - moją imienniczkę.
Dzięki wszystkim za odwiedziny.
Pozdrawiam.   Ola.

5 komentarzy:

  1. Dobrze , ze w domu troszkę wiosny w wazonie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no tyle kwiatków nie mogło zakwitnąć na darmo! Musowo wiosna musi niedługo przyjść!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) i dziękuję za wdepnięcie w moje skromne progi:)
    Piękne chusty robisz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty a w szczególności urzekł mnie amarylis po prosty uwielbiam te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia kwiatów pod śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...