wtorek, 14 maja 2013

Niespodziewane wyróżnienie.




Wielkim zaskoczeniem było dla mnie wyróżnienie, które przyznała mi Ania z bloga www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com
Jednocześnie bardzo się ucieszyłam, że dziewczyny z zupełnie innych tematycznie blogów zaglądają do mnie, do moich robótek.
Przeczytałam wiele bardzo miłych słów od Was. Bardzo się cieszę.

Chciałabym odpowiedzieć na pytania zadane przez Anię. Przyznaję, że nie są to proste pytania. Musiałam im poświęcić troszkę czasu i zastanowić się

1. Na co zwracasz uwagę poznając nowych ludzi? - lubię ludzi otwartych, z pasją, z poczuciem humoru, takich którzy nie używają wulgaryzmów

2. Czy uważnie przeglądasz blogi, których jesteś obserwatorem? - uważnie, przynajmniej tak mi się wydaje. Staram się być na bieżąco i w miarę możliwości komentować.

3. Jak ważne jest to co jesz? - uważam na to co jem, nie znoszę tzw. śmieci

4. Czy na codzień używasz półproduktów? - nie używam, albo rzadko

5.Co robisz, żeby żyć bardziej eko? - uprawiam owoce i warzywka na działce, sortuję śmieci, chodzę po zakupy z własną torbą 

6.Masz swój ulubiony smak? - i tu boleję bardzo, bo mój ulubiony smak to słodki :)

7.Co przyczyniło się do założenia przez Ciebie bloga? - przeglądałam wiele blogów, na których dziewczyny pokazywały swoje prace i pomyślałam sobie, że ja też mogę pokazywać to co robię szerszej "publiczności". Koleżanki w pracy już dawno mnie do tego namawiały.

8.Gdybyś mogła być kimś innym to chciałabyś być... - jakoś nigdy się nad tym nie zastanawiałam, chyba dobrze mi jest w swojej skórze.

9.Ulubione bądź wymarzone miejsce na urlop? - lubię ciepełko, dlatego na urlop wybrała bym się do ciepłych krajów nad ciepłe morze :) W tym roku w planach jest Zakopane. Niezły rozrzut, co?

10. Najlepszy film jaki widziałaś? - zastanawiam się co wybrać "Epokę lodowcową" czy "Shreka" , na obu uśmiałam się jak norka

11. Książka do której wciąż wracasz? - "Pan Tadeusz" - bardzo lubię

Aniu, jeśli czytałaś poprzednie posty o wyróżnieniach, to wiesz, że nie przekazuję wyróżnień dalej. Powód jest prosty - nie umiem się zdecydować, który z obserwowanych blogów wyróżnić. Według mnie wszystkie są interesujące.
Pozwolisz zatem, że i tym razem postąpię tradycyjnie :)

Dzięki, że jesteście.
Ola.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Olu :):):) Zawsze fajnie, jak ktoś dostrzega naszą twórczość :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za wizytę i zostawiony komentarz na moim blogu!
    Ja właśnie przejrzałam cały Twój blog i na pewno będę tu wpadać regularnie! Bardzo zdolna z Ciebie kobieta!!! Te wszystkie chusty robione na drutach są po prostu BOSKIE!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję kolejnego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, bardzo dziękuję za odpowiedzi na moje pytania !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to bedzie cudo jak skończysz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...