środa, 30 kwietnia 2014

Ażurowa czapeczka.

Zrobiło się ciepło na dworze i okazało się, że dziecku brakuje odpowiedniej czapeczki.
Babcia zajrzała do pudeł z włóczkami i wygrzebała różową bawełnę z Lidla.
Polecam tą włóczkę, jest bardzo delikatna i z pewnością nadaje się na dziecięce ubranka. Trochę ma słaby skręt (i przez to się rozwarstwia), ale dzięki temu jest miękka.
Z niecałego motka bawełny na szydełku nr 3, tak nawiasem mówiąc też z Lidla, powstała ażurowa czapeczka z kwiatuszkiem.





Ot, potrzeba chwili i czapka gotowa :)

Przyjemności na ten dłuuugi weekend Wam życzę.
Ola.


21 komentarzy:

  1. симпатично) цвет- приятный)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna czapeczka musze coś wymodzić podobnego dla małej Zu pogodnego weekendu Olu ci życzę buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czapeczka, ale ja mam wnuka

    OdpowiedzUsuń
  4. potrzeba matką wynalazców ,bardzo ładniusia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka super!!!! Ja także mam wnuka i ubolewam, że nie można chłopakowi robić na szydełku.Tak mi się wydaje ;-)), ponieważ mam wiele pomysłów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak kochana babcia, zawsze gotowa na natychmiastowe potrzeby, sama słodycz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniała czapunia ;) I w jakim śliccznym cukierkowym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna- tylko córcię albo wnusię mieć :-).Jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie na candy!Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidla mam pod nosem i chodzę tam dość często, ale nigdy nie spotkałam tam ani włóczek, ani szydełek... A szkoda, bo słyszałam o nich wiele dobrego...
    Czapeczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza, wiosenna czapeczka Olu, jak jeszcze kolor pasuje do ubranek, to super ! Ja kupiłam w Lidlu 3 motki takiej bawełny, w kolorze łososia i zastanawiam się, co z tego wyjdzie, bo one są pięciodekowe. Miłego majowego spaceru z wnuczką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, dziewczęca czapeczka.
    Dobrze, że istnieją babcie i mają swoje pudła (szafy, szuflady, kosze itp.) z różnymi skarbami :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, jest śliczna!
    Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to dobrze mieć taką Babcię!
    Również życzę przyjemnego leniuchowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocza i przesłodka czapeczka, oj już nie mogę sie doczekać wyników twojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrawiam Ciebie już majowo...czapeczka śliczna i praktyczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach jaka śliczna! Babcia wie co wnusi się przyda i co jej pasuje:) Lubię róż, to taki słodki kolor:) Pozdrowienia dla wnusi i Babci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo miła czapeczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chwili to potrzeba Tobie - mnie by zajęła kilka dni, a i tak efekt mógłby być żałosny hehehe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...