piątek, 30 maja 2014

Szydełkowe serwetki i ...

Na wielu blogach zachwycałam się serweteczkami pod filiżankę.

Obiecywałam sobie, że takie zrobię, bo są romantyczne i eleganckie.

Dużo czasu minęło zanim nadszedł wreszcie ten dzień, w którym odkryłam, że dzierga się je szybciutko. Z przyjemnością.
Zgapiłam wzór z bloga u Doroty








Dla siebie jakiś czas temu zrobiłam 1 podkładeczkę ze sznurka
O, taką


Wprawdzie ten komplecik, który pokazuję nie jest mój, bo zrobiłam go w prezencie, ale dla mnie też się zrobi podobny.
Zakochałam się w tych kwiatuszkach :)

Skończyłam także różowe-koralikowe.
Przeważnie nie miałyście pojęcia co to ma być, tylko Iwonka odgadła, że torebeczka.








Torebeczka dla małej dziewczynki miała być różowa w motylki i na tyle duża (mała), żeby schować w niej chusteczkę.

Prawdę mówiąc rozmiar zrobił się sam, bo po prostu ograniczona byłam koralikami.
Zamówiłam tylko 5 paczuszek i w trakcie roboty drżałam czy wystarczy. Nawet dobrze, że nie miałam więcej, bo byłaby zbyt ciężka.

Z racji, że nie miałam wzoru na motylki postanowiłam przytwierdzić je na wierzch.
Sznureczek wkleiłam w końcówki od bransoletek i na kółeczkach zamocowałam do torebki.
Jak na pierwszy raz - myślę, że jest OK.
Ciekawe tylko, czy mała dama będzie zadowolona.

Wszystkim zaglądającym życzę udanego i słonecznego weekendu.
Pozdrawiam.
Ola.




30 komentarzy:

  1. No ja Ci się nie dziwię, że się zakochałaś w serwetkach, bo są absolutnej urody! :) Mnie się marzy, że również kiedyś podobne stworzę- podstawy szydełka już nam :) Teraz tylko odrobina czasu wolnego ;)
    A młoda dama będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór na serwetki uroczy:))a mała torebusia piękna:)))no to się naprzyszywałaś tych koralików:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koralików na torebkę nie naszywałam, tylko robiłam na szydełku tak jak ukośnikową bransoletkę.

      Usuń
  3. Serwetki są piękne! Ta sznurkowa też fajna.
    Torebeczka wymiata! Mała dama będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebeczka dla małej damy; myślę, że będzie zachwycona. A serweteczki cudne!
    Również życzę udanego weekendu, oby nie padało!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu ty utalentowana osóbko serwetkowy komplecik wygląda wspaniale ,i ta cukierkowa torebeczka jest śliczna ,powiem szczerze że też podejrzewałam torebeczkę jak zobaczyłam odrobinę tych koraliczków .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplet podkładek. A torebeczka wspaniała. Nie widziałam jeszcze takiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik do popołudniowej kawki,a torebeczka jest cudna,podziwiam tę ilość koralików do nawlekania:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy zestaw serwetek zrobiłaś. Cieszę się, że moja intuicja mnie nie zawiodła,torebeczka cudna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie zadowolona, będzie, bo torebeczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Serwetki takie równiusieńkie! Zazdroszcze umiejętności szydełkowania, jakoś ja już próbowałam i nie ogarnaim...

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie sa takie podkładeczki.torebka jest piękna będzie sie bardzo podobać

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała Dama na pewno będzie zadowolona, a jeżeli chodzi o serwetki, to są takie delikatne - super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serweteczki sa piekne, a torebka cudowna, mam nadzieje,ze sie spodoba,gratuluje olbrzymiego talentu,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta torebeczka dla małej elegantki! Serwetki wyszły prześlicznie. Miłego weekendu Olu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wahałam się między kosmetyczką a torebką, ale że pokazana powierzchnia była niewielka, postawiłam na kosmetyczkę i jednak niesłusznie, jak się okazało :)
    Serweteczki śliczne - wdzięk, i szyk! Z tą białą porcelaną bardzo elegancko wyglądają :) sznurkowe kocham :) Też wydziergałam, tyle że pastelowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale się Kochana napracowałaś ...... mam na myśli w szczególności koralikową torebkę, nawet jak koraliki są w miarę duże:) Serweteczki cudnie się prezentują !!! Zdolniacha i na dodatek bardzo pracowita!!!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, czy Ty w ogóle śpisz ;-))), bo codziennie nowe rzeczy widzę u Ciebie. Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cuda pokazujesz. Serwetki mnie zauroczyły. Chyba i ja zagapię. Torebka jest przecudnej urody. Podziwiam Twoją pracowitość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu, prześliczna torebeczka! Ale się napracowałaś! Na pewno dziewczyneczka jest zachwycona!!!
    Kwiatuszki pod filiżanki pięknie się prezentują, nie pomyślałam o takich pod samą filiżanką, to świetny pomysł i ładnie się całość prezentuje. Robisz cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urocze te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O matkoo! Ale świetna torebeczka. Gratuluję pomysłu :) Serweteczki też śliczne i bardzo elegancko wyglądają razem z filiżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i cudeńko wyszło z tych koralików :)
    Serwetki bardzo ładne, też mi się takie marzą, ale ja z szydełkiem się nie lubimy więc robię tylko jak ktoś poprosi, dla siebie żadko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna porcja Twoich cudeniek :) Zdradź mi gdzie Ty się tego wszystkiego nauczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebeczka koralikowa wygląda bosko :) Musiałaś się sporo przy niej napracować, ponawlekać koraliczków :) Bardzo przypadł mi do gustu także zestaw serweteczek - ostatnio jestem na etapie robienia takich małych form ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebeczka wymiata!;)) Fantastyczna praca, po prostu cudeńko! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju jaka cudna torebeczka, serwetkowy zestaw prześliczny. Mróweczka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna torebeczka!!! serwetki również
    pozdrawiam cieplutko
    CO MI W DUSZY GRA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...