poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Robótki w toku.


Zbliża się maj, a w maju komunie. Dłubię zatem pomału hafciki na pamiątki :)




Pogoda jest przecudna, aż żal siedzieć w domu. Poza tym ogródek czeka. Brrr, nie lubię grzebać w ziemi, ale lubię jak jest ładnie porobione. Czyli jak mus, to mus :) Idę porządkować, obcinać, grabić, a później będę podziwiać i delektować się zielenią, kolorem i śpiewem ptaszków.

Wczoraj wybraliśmy się znowu nad wodę. Słońce świeciło tak mocno, że można było się opalać. Zresztą było już widać amatorów słonecznych kąpieli. Zdjęcie, niestety prześwietlone, potwierdza moje słowa.

Pozdrawiam wiosennie.

Ola.




12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne motywy komunijne haftujesz Olu. Do maja troszkę czasu jeszcze masz, więc pewnie powstanie ich więcej,niż na zdjęciu. Pogoda i u nas wspaniała,chce się gdzieś iść.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki!

    U nas ogródek pełni wyłącznie funkcję rekreacyjną - z przyjemnością spędzamy na nim czas - z kawą na huśtawce :) Dziś był właśnie taki piękny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, czuję, że będa piękne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pięknie się zapowiadają te hafciki Olu, pięknie:) A za wodą tęsknię - czemu to tak daleko? pozdrawiam cieplutko i wiosennie - u nas dzisiaj 25 stopni było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te Twoje hafciki Olu. Pozdrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zwykle pracowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to cudowne słońce... a muszę w najcudowniejszej porze dnia siedzieć w pracy... buuuu...
    Piękne hafty :-) Będą śliczne pamiątki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mnie też czeka jedna komunia chrześniaka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też aktualnie jestem przy temacie "Komunia Św.", nawet dojrzałam u Ciebie wzorek, który już mam gotowy - ten z gołębiem. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki, ja mam do komunijnych wstręt bo parę lat temu robiłam chyba 7 na raz, oj chyba bym sie strasznie meczyła wyszywając je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty ! Życzę mnóstwa weny i cierpliwości !!! A wspólne zdjęcie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to pracowicie u Ciebie z pamiątkami teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...