wtorek, 19 kwietnia 2016

Wszystkiego po trochu.


W moich robótkach panuje ostatnio galimatias.
Imam się kilku zajęć na raz, co nie skutkuje doprowadzeniem robótki do końca.

Dzisiaj nie mogę Wam pokazać zbyt wiele, bo hafciki komunijne jeszcze się robią i karteczki z nich będą za ok. tydzień.


Sznurek też na razie leży a ja kwiczę, bo zamówiłam go za mało (jak się okazało) i chwilowo brak interesującego mnie koloru. Jestem niepocieszona :( Buuu.


Dzisiaj mogę pokazać tylko podkładki pod kubeczki zrobione dla kogoś, kogo lubię.




Na komplet podkładek zużyłam po 1 motku bawełny, w każdym kolorze, zakupionej w mojej małomiasteczkowej pasmanterii.
Podkładki to nie jest wielki wyczyn, ale muszę je udokumentować :) a poza tym bardzo lubię je robić. Są miłą odskocznią od innych projektów. Mam nadzieję, że spodobają się obdarowanej. Ja osobiście nie wyobrażam sobie popołudniowej kawki bez tych serweteczek-podkładeczek.

Pozdrawiam gorąco
przyjemnego tygodnia życzę

       Ola





17 komentarzy:

  1. Kolorowe podkładki na stole będą wyglądały,jak kwiaty na łące. Są urocze i na pewno spodobają się obdarowanej osobie. Masz pełne ręce roboty przed komuniami, będą śliczne ,pamiątkowe kartki. Pozdrawiam Cię Olu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle łapki masz pełne roboty, a efekty znakomite :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko, Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki tworzysz Olu;) A podkładki? mam tak jak Ty - uwielbiam je!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podkładki w słodkich kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podkładki w cudnych kolorach :-) Wspaniały prezent.
    Hafty do kartek cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może według Ciebie podkładki to nie wyczyn :) Są śliczne, takie przyjemne kolory. Jestem ciekawa pamiątek komunijnych, hafty zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładbe te podkładeczki. Staannie dobrane kolory, dekoracyjne, ujmują swoją urodą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemny galimatias:))
    Śliczne podkładki, kolory cieszą oczy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne prace :) czasem dobrze mieć zaczętych kilka projektów :) trudniej się znudzić jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię te podkładki, są takim miłym ozdobnym drobiazgiem :)
    Twoje hafty zawsze trafione, perfekcyjne i eleganckie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe podkładki i w jakich pięknych kolorkach. A hafciki piękne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam robić te podkładki...szybciutko się je robi a potrafią bardzo ocieplić wnętrze :) Przyglądam się i przyglądam tej mieszaninie sznurka i nie mogę dojść co too :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Istna kobieta pracująca:) Tyle nowych rzeczy, a wszystkie piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, Twoje paluszki cały czas twórczo pracują:) Podkładeczki urocze w pięknych kolorkach. Przyjemnie wypić kawkę w filiżance, która stoi na takich podkładkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkładki słodziutkie. Czekam z ciekawością na efekt końcowy kartek komunijnych, na pewno będą piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkładki bardzo ładniutkie, ale urobek krzyżykowy przygotowany do kartkowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...