piątek, 6 października 2017

Ślubny - ekspresowy


Witam serdecznie i dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Skrzydła mi urosły - dosłownie :) :) :)

Dzisiaj szybko, zwięźle i na temat. Zupełnie tak szybko jak się robiła ta karteczka.
Oczywiście domownicy zapominają ustawić się w kolejkę  i swoje potrzeby zgłaszają na ostatni moment np. w niedzielę po południu a pamiątka ma być na piątek. I co tu zrobić...
Na ambitniejszy haft nie ma czasu, ale coś trzeba wymyślić.
Tym razem padło na szybki hafcik, właściwie haftu było niewiele tylko ścieg za  igłą.
Takie słodkie konturki.
Zaczęłam w poniedziałek po południu a kartka była gotowa na środę. Taki ekspres ;)
Popatrzcie.









Pozdrowienia dla wszystkich zaglądaczy.
Życzę udanego weekendu
          Ola





17 komentarzy:

  1. Cudna karteczka!! Tez robiła z tym haftem chyba ze 3 albo i więcej :
    Szybko się go robi, a efekt bardzo ładny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta karteczka taka z humorem-super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna,zresztą wszystkimi Twoimi hafcikami jestem nieustająco zachwycona:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wdzięczna karteczka. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny wzór. Przemiła karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i szybki:))ja się zakałapućkałam w taki skomplikowany haft weselny,że głowa mała:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan młody w przyklęku i z sercem w dłoniach - cóż piękniejszego można sobie wymarzyć :-) Karteczka jak zawsze elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak patrząc na Twoją karteczkę, przypomniały mi się oświadczyny mojego męża - również w przyklęku, tylko zamiast serduszka, dostałam wtedy ogromny bukiet czerwonych róż:)) Słodko tak wspominać przy tak słodkiej karteczce:)))
    Piękny hafcik!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i oryginalna.Tempo rzeczywiście ekspresowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna, śliczna karteczka. Udany ekspres Olu:)
    Przyznam się, że ja wszystko robię w ostatniej chwili, taka adrenalina mnie dopinguje:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna karteczka ;) wszystkich młodych z pewnością zaskoczyłby i ucieszył tak prezent

    OdpowiedzUsuń
  12. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our
    community. Your web site provided us with valuable information to work on. You've done a formidable job and our entire community will be grateful to you.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i prosta ale jaka efektowna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...