czwartek, 21 sierpnia 2014

Chusta pudrowo-budyniowa.

Poszłam za ciosem i zrobiłam kolejną chustę ananasową. Troszkę to trwało, bo włóczki przybrakło i czekałam na dostawę.

Tym razem są to ananasy w innym wydaniu. Nie półokrągłe, ale trójkątne.

Zobaczyłam to cudo w galerii e-dziewiarki i zachorowałam na nią.

Autorką wzoru jest Graszka_gn, która wspaniałomyślnie rozpisała wzór i podała go do naszej dyspozycji.

Dziergałam z Baby Alpaka Silk Dropsa w kolorze pudrowym na drutach z żyłką nr 5.
Zużyłam 4 i troszeczkę z 5 motka włóczki. Chciałam, by chusta wyszła dość duża.

Zobaczcie co powstało.
Będzie imieninowym prezentem dla mojej Mamy.




 






I co ?
Udało mi się przekonać Was do tych ananasków?
Spodobały się?
Może nabrałyście na nie ochotę?
Chętnie zobaczę też chusty w Waszym wykonaniu.

Jeszcze kilka słów o Baby Alpaka Silk, z której zrobiłam tą chustę.
Kolor jaki jest każdy widzi, mnie ten pudrowo-budyniowy róż akurat bardzo się podoba.
Sama włóczka jest bardzo miła i delikatna w dotyku, wręcz jedwabista, to dzięki dodatkowi jedwabiu.
Z pewnością może być przeznaczona na dzianiny dla osób bardzo wrażliwych, bo nie gryzie nic a nic.
Jeśli idzie o blokowanie, to już nie jest tak jednoznacznie super.
Po wysuszeniu chusta wydaje się być idealna, ale po jakimś czasie jakby się kurczyła. Po prostu nie trzyma w 100% fasonu.
Trzeba zatem wybierać takie dzianiny, z którymi Baby Alpaka Silk będzie chciała idealnie współpracować.
Wtedy z pewnością docenimy piękno tej włóczki.

Witam nową obserwaatorkę i zachęcam do zostawiania komentarzy.
Dziękuję wszystkim, że jesteście.
Pozdrawiam.   Ola.

P.S.
Wiadomość dla Violi - czekam na adres, bo skarpety się starzeją.





37 komentarzy:

  1. Śliczna wyszła, nabrałam ochoty na taką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta! Na ananaski miałam ochotę już wcześniej, ale teraz bardzo rozbudziłaś mój apetyt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest boska!! o takiej marzę ale jakoś nie bardzo umiem zrobić, robię na drutach proste rzeczy , to mistrzostwo świata. Zatkało mnie jak kliknełam na Viola, tak z ciekawości bo zobaczyłam imię moje. poślę adres na maila. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O masz! No i znowu oczy moje kole widok tak pięknej, misternej robótki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest rewelacyjna. Robiłam ananasy z Intensywniekreatywną ale tyle na raz to jest mega wyczyn. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest prześliczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Wspaniała chusta. Bardzo mi się podoba ten wzór i na pewno skorzystam ze wzoru :-) Dziękuję Ci bardzo za linka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze to ujelas . Cudo .Tylko podziwiac wykonawce i autorke wzoru . .

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna! Dziekuje za recenzje wloczki - jeszcze nic z niej nie robilam.. Moze cas costam udziergac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to cudo faktycznie i jakie duże - gratuluję ! Do tej pory myślałam, że ananaski są bardzo serwetkowe, ale w tym wzorze tworzą piękne ornamenty. Graszka nie tylko fajny wzór stworzyła, ale i świetnie go udokumentowała i chwała jej za to. Pozdrawiam Cię Olu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna chusta ;)
    a jak Viola nie chce skarpet to ja chetnie przygarne ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, chusta jest piękna! Mnie nie zachęcisz do ananasków, bo nie umiem, ale z przyjemnością będę oglądać Twoje kolejne ananaski i inne Dzieła.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta, zachęciłaś mnie do ananasków tylko dorzuć może troszkę "międzyczasu" :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest prześliczna i bardzo podoba mi się ażur w niej użyty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudo wydziergałaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna piękna chusta!!!!!
    Ochotę na zrobienie nabrałam, ale .... gdybym zaczęła robić, pewnie skończyłabym za rok lub dwa. Bardzo wolno teraz robię na drutach, bo szydełko całkowicie mną zawładnęło i odciąga skutecznie od drutowania:(((
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ochotę mam od dawna ;-)), ale z czasem jakoś nie tak, ciągle coś innego wypadnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie cudo !!! Mama będzie szczęśliwa :)
    I oczywiście nabrałam ogromnej ochoty na jej zrobienie, może już niebawem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna chusta!! odłożyłam druty na bok na rzecz frywolitki, ale chyba muszę się z nimi przeprosić:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta chusta;- nie wykluczone, że się kiedyś skuszę na podobną.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli o włóczki chodzi, to jestem kompletnym dyletantem, ale piękno chusty potrafię docenić! Moje uznanie i podziw!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mama będzie na pewno zachwycona. Ja jestem pod wrażeniem Twoich określeń - pudrowo-budyniowa :) Nie wiem czemu ale od razu zrobiłam się głodna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedzinki :) Podziwiam bardzo pani kunszt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała!!! Będzie piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna! Szkoda, że na drutach jestem cienka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olu jest cudowna! Taką mogłabym zrobić, bo wolę chusty trójkątne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna i napewno ciepła :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej! Ależ jesteś pracowita! Piękna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chusta...boska!
    Blokowanie tez precyzyjne i dobrze wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  30. PIĘKNA! Urzekły mnie wcześniejsze chusty z ananasami, ale cała chusta z nich wygląda niezwykle!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...