poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Jak ten czas leci.

Dzisiaj mijają 3 miesiące odkąd prowadzę bloga.
Nawet w najśmielszych marzeniach nie spodziewałam się, że tak szybko znajdę tu tylu wspaniałych ludzi. I każdego z niemałym talentem.

Dzięki temu, że tutaj do mnie zaglądacie i dajecie motywację napisałam już 60 postów. Stałych obserwatorów naliczyłam 41. Wasze komentarze przekroczyły liczbę 200. A odsłon, wejść na bloga wg licznika jest ponad 3000.
Dziękuję Wam bardzo!

Postaram się pracować jeszcze lepiej i pokazywać tutaj moje robótki wszelakiej maści (jak napisałam w nagłówku bloga).
Mam nadzieję, że Was nie znudzę, że będziecie tu nadal zaglądać i będziemy mogli(ły) poznać się jeszcze bliżej:)

Tą karteczkę pokazywałam już przelotnie tutaj na moim blogu - poleciała do Beatki.
Teraz przedstawiam ją bliżej 






Wykorzystałam tutaj maleńki haft krzyżykowy i wyjątkowo, gotową, wytłaczaną kartkę. Zwykle sama przygotowuję podkładkę kartki i przycinam okienka.
Całość przepasana delikatną wstążeczką, która mocuje wewnętrzną kartkę z życzeniami.
Ot, cała karteczka.

Jeszcze raz dzięki za motywację w postaci komentarzy i za odwiedziny.
Zauwarzyłyście, że u dołu strony dodałam ranking wytrwałych komentatorów?:))
Gdy liczba komentarzy przekroczy 500, to dla 3 przodyjących na tej liście postaram się zrobić niespodzianki.
Pozdrawiam i życzę Wam i sobie wytrwałości.     Ola.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny dzbanek! Urocza karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przypadła go gustu Twoja karteczka, sama nigdy nie próbowałam ich robić, ale bardzo lubię podpatrywać jak inni je robią :). Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów .

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, a właściwie hafcik, pozdrawiam i życzę dalszego zapału do robótek i blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jest to blogowanie nie:)? Właśnie najważniejsze, że można spotkać się chociaż wirtualnie z innymi osóbkami, ich pasjami, zaciągnąć rady itp............ Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorka! Zapomniałam dodać,że karteczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogowanie wciąga, sama wiem coś o tym. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta karteczka. Uwielbiam takie malutkie hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe odwiedziny. Z ogromną ciekawością przejrzałam Twojego bloga i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dodać go do obserwowanych :)Mam nadzieję, że i Ty będziesz moim stałym gościem ;) Zazdroszczę Ci talentu do robienia takich cudownych rzeczy. Aż by się chciało mieć coś takiego w domu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...